دانلود كتابي درباره داروهان گياهي+فناوري اطلاعات
فناوري اطلاعات و ارتباطات
دانلود كتابي درباره داروهان گياهي+فناوري اطلاعات
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 13:22


دانلود کتاب الکترونیکی داروهای گیاهی

  

 

 

طب سنتی ایران، اطلاعات ارزشمندی از خواص گیاهان برای درمان بیماری ها ارائه کرده است. این اطلاعات حتی امروزه هم کاربرد دارد. به همین دلیل کتاب هایی که حاوی معرفی گیاهان دارویی و خواص آنها میباشد از زبان فارسی به زبان های مختلف ترجمه شده و مورد توجه جهانیان قرار گرفته است.

 

در این مطلب  که شامل معرفی گیاهان دارویی است. در فهرست این کتاب، صدها گیاه دارویی به ترتیب حروف الفبا ذکر شده و خواص هرکدام از آنها در درمان بیماری ها توضیح داده شده است.

 

علاوه بر این، فهرستی از بیماری های متداول نیز در این کتاب آورده شده و روش درمان هر کدام از آنها با گیاهان دارویی شرح داده شده است.

 

بیشتر دارو های گیاهی که در این کتاب به آنها اشاره شده است از عطاری ها قابل تهیه میباشد. برخی از آنها هم همیشه در دسترس ما هستند ولی شاید خواص آنها در درمان بیماری ها را نمیدانستیم. مثلا آیا میدانستید که از گوجه فرنگی میتوان به عنوان اشتها آور، تنظیم کننده سیستم گوارشی، و همچنین به عنوان یک لوسیون برای جوش های صورت استفاده کرد؟


کتاب الکترونیکی داروهای گیاهی را دانلود کنید:

 

مشخصات کتاب :
● فرمت کتاب : PDF
● زبان : فارسی
● تعداد صفحات : 194
● نویسنده : دکتر فرهاد همت خواه

 

دانلود با حجم 2.4 مگابایت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: رژیم گیاه خواری، اموزش بهداشت و درمان انواع بیماری، ◊کتاب الکترونیک◊، ،
:: برچسب‌ها: دانلود كتابي درباره داروهان گياهي+فناوري اطلاعات +دانلود كتاب داروهاي گياهي با نويسندگيه دكتر فرهاد همت خواه+دكتر فرهاد همت خواه+گياه درماني +اموزش گياه درماني+چگونه با گياهان خود را درمان كنيم+اموزش درمان انواع بيماري با گياهان+خواص انواع ميوه ها+اموزش خواص انواع ميوه ها+ميوه درماني+اموزش ميوه درماني+داروي گياهي+درمان بيماريهاي مزمن با گياهان دارويي+درمان بيماري هاي حاد با گياهان دارويي+گياه دارويي چقدر در درمان بيماري ها اثربخش است+اموزش صدها گياهان دارويي+ بيشترين داروي گياهي چيستند+نام انواع داروهاي گياهي+درمان انواع بيماري با معرفي داروهاي گياهي ,